SalesForm küld levelet, nem kaptam sem én sem az ügyfelem!

SalesForm levélküldési problémák!

SalesForm | Bártfai Balázs

Legutóbbi frissítés 10 hónapja

Az biztos, hogy a SalesForm mindig küld e-mailt.


A cégadatoknál tudod beállítani az SMTP adatokat a levélküldéshez. Ott találsz videókat is, így nem részletezem.


Ha ezt beállítod, akkor a domain nevedhez illő levelező szerver küldi a leveleket vagyis nagyobb biztonsággal érkezik meg a levél.


SalesForm vevői levélküldés tesztelése:

Itt azt teszteljük, hogy a vásárlód a rendelésnél megadott e-mailt megkapja-e

  1. Menj fel a https://www.mail-tester.com/ oldalra
  2. A generált e-mail címmel adj le egy rendelést
  3. Nézd meg mit ír ki az oldal. Ha megkapta a levelet, akkor jók az SMTP beállítások


SalesForm tulajdonosi levélküldés tesztelése

Itt azt teszteljük, hogy te mint tulajdonos kapsz-e levelet arról, hogy valkai rendelt tőled.


  1. Menj fel a https://www.mail-tester.com/ oldalra
  2. A generált e-mail címet állítsd be a cégadatoknál
  3. Adj le egy rendelést
  4. Nézd meg mit ír ki az oldal. Ha megkapta a levelet, akkor jók az SMTP beállítások

Nem ez volt a megoldás? 


Bankkártyás fizetésnél: 


Ellenőrző lista, ha nem küld e-mailt a SalesForm

Beállítottál levélküldést az adott terméknél?


  1. A fizetés és számlázás fülön tudod a számláz után beállítani az automata leveleket. Az egyik a sikeres fizetés utáni levél, a másik a sikertelen fizetés utáni levél.
  2. Adtál a leveleknek TÁRGY mezőt?
  3. Van csatolmánya a levélnek? Ha van, akkor sok esetben a levelezők kiszűrik a levelet és még csak a SPAM mappába sem kerül be
  4. Biztos nem került SPAM mappába a levél? Vagy a promó fül?

Utalásos fizetés esetén: 


Ellenőrző lista, ha nem küld e-mailt a SalesForm

Beállítottál levélküldést az adott terméknél?


  1. A fizetés és számlázás fülön tudod a számláz után beállítani az automata leveleket. Az egyik levél jóváíráskor kerül kiküldésre, vagyis akkor, amikor beérkezett a pénz és te kattintasz a fizetve gombra az eladásoknál. A másik levél a rendeléskor kerül kiküldésre.
  2. Adtál a leveleknek TÁRGY mezőt?
  3. Van csatolmánya a levélnek? Ha van, akkor sok esetben a levelezők kiszűrik a levelet és még csak a SPAM mappába sem kerül be
  4. Biztos nem került SPAM mappába a levél? Vagy a promó fül?

Nem oldotta meg a problémát?


A SalesForm mindig küld levelet, ebben biztos lehetsz. A levél azonban nem a küldőn múlik, hanem a fogadó félen. A SPAM elleni harcban sok ártatlan levél veszik oda. Ez történhetett most is.


A feladó ugyanis mindig az lesz, amit te beállítasz a cégadatoknál.

A probléma akkor szokott előfordulni, ha feladó e-mail címe és a küldő nincs szinkronban. Hiszen nem a feladó küldi a levelet, hanem a SalesForm.


Erre a problémára van az SMTP beállítás.


Ide be tudod állítani a szolgáltatódtól kapott SMTP adatokat.

SMTP beállítása - hogy biztosan megérkezzen minden levél

Az SMTP adatokat az e-mail szolgáltatód adja oda

Állítsd be a tőle kapott adatokat és ments el


A jelszót a mentés után üresen fogod találni, de ez teljesen normális. Ettől még mentette.


Készítettem neked videókat is.


SalesFormból levelezés saját e mail címmel:

Gmail SMTP beállítása - levelezés gmail.com címmel:

Nem érkeznek meg Gmailre a levelek!

A SalesForm mindig küldi a levelet. Ha valaki nem kapja meg, az nem azért van, mert a rendszer nem küldi el.


Mivel ez egy szoftver csak azt tudja csinálni, amit programoznak neki, semmi mást.


Az online marketing viszont egy technikai sport és érdemes utána olvasni, mert e-mailek útján nem tudom megtanítani.


A Google kereső ezt dobja ki a problémára: https://support.google.com/mail/answer/7015314?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=hu


A "gmail nem érkeznek meg a levelek" keresési kifejezésre 17 200 találat van, amiből láthatod, hogy ez sokkal általánosabb probléma, mint amilyennek gondolod.


A legtöbb esetben:

  1. Megkapja, de spam mappában van
  2. Megkapja, de promó fülön van
  3. Megkapja, de nem veszi észre


Persze olyan is lehet, hogy a gmail teljesen kiszűri a levelet, mert az adott felhasználó az ilyen típusú leveleket törölni szokta és a domain neved is bűntiben van.


A levélküldés itt tudod tesztelni: https://www.mail-tester.com/


A generált e-mail címmel leadsz egy rendelést (a generált e-mail címmel) és megnézed mit szól az elemző a kiküldött levélre.


Ha még többet akarsz tenni az ügy érdekében


  1. Akkor frissen tartod a SalesForm szoftvered.
  2. Beállítod a cégeadatoknál a domain szolgáltatódtól kapott smtp adatokat, így hitelesítve lesz a küldés


Ha ennél is szofisztikáltabb levélküldést akarsz, akkor fizess elő a mailerlite.com vagy az ActiceCampaign.com levélküldőkre.


Fejlett levélküldés maximális biztonsággal

A legjobb megoldás, ha nem a SalesForm küldi a leveleidet, hanem egy speciális szoftver. Ilyen a MailerLite.com is:

  1. 1000 feliratkozóig ingyenes

  2. Könnyen tudod használni
  3. Végre lesz ügyféladatbázisod, ami a vállalkozásod alapja


Készítettem erről videókat:

MailerLite integráció 2.0 - Fejlett összekötés:

Így építs 10 perc alatt Sales Funnel-t a MailerLite használatával:

Remélem hasznosnak találtad a cikket. Ha kérdésed van, akkor tedd fel itt a cikk alatt bátran.

Hasznos volt ez a cikk?

0 emberből 0 kedvelte ezt a cikket

Még mindig segítségre van szükséged? Írj nekünk üzenetet