Hogyan küldhetők el az e-mailek a SalesForm felületéről, ha a Gmail szűri ki őket?
SalesForm | Bártfai Balázs
Legutóbbi frissítés 10 hónapja
Ha a Gmail a SalesForm felületéről küldött e-maileket kiszűri, az egy klasszikus levélküldési hiba. Ebben az esetben több megoldás is elérhető:
Saját SMTP adatok használata, amit a tárhelyszolgáltató a MarketingFlow e-mail címéhez adott
Hírlevélküldő szolgáltatás használata, például a MailerLite
Amennyiben ezekkel a beállításokkal továbbra sem érkeznek meg a vásárlóknak küldött e-mailek, érdemes átnézni a SalesForm hibaelhárító cikkét, mely elérhető a következő linken: https://www.rendelesiurlap.hu/cikk/hiba-itt-a-megoldas-csak-kattints.
A SalesForm mindig képes e-maileket küldeni, ezért ha beállítod a cégadatoknál a SMTP adatokat a levélküldéshez, akkor a domain nevedhez illeszkedő levelező szerver küldi majd a leveleket, ami nagyobb biztonsággal érkeznek meg a címzettekhez.
A SalesForm vevői levélküldésének teszteléséhez fel kell menni a https://www.mail-tester.com/ oldalra, majd egy rendelést kell leadni a generált e-mail címmel. Ha a levél megérkezik, akkor jók az SMTP beállítások.
Ha a SalesForm tulajdonosi e-mailek küldését szeretnéd tesztelni, akkor szintén fel kell menni a https://www.mail-tester.com/ oldalra, majd a generált e-mail címet a cégadatoknál kell beállítani. Ezután egy rendelést kell leadni, és ha a levél megérkezik, akkor szintén jók az SMTP beállítások.
Reméljük, hogy ezek a megoldások segítenek, ha további kérdéseid merülnének fel, bátran keress minket!