Hogyan javítható az e-mail rendszer, ha nem érkeznek meg a vásárlásokról szóló értesítések?

SalesForm | Bártfai Balázs

Legutóbbi frissítés 10 hónapja

Az e-mail küldés az interneten átmenő leggyengébb láncszemek egyike, mivel a szerverek számos pontján áthaladhat, és bárhol elakadhat. Szilvia megkapta a reklamációt, miszerint valaki 21-én rendelt egy könyvet, de nem kapta meg. Az értesítés nem érkezett meg az e-mail címére, mégis sikeres kártyás fizetés volt. Ez problémát jelentett Szilvia rendszerében, mivel az értesítés nélkül nem tudta nyomon követni a rendelést.

Itt van egy leírás és egy tesztelés, amit a levelezéssel kapcsolatban érdemes megtenni:

https://www.rendelesiurlap.hu/cikk/hiba-itt-a-megoldas-csak-kattints

Ha a SalesForm szoftverben a cégadatokban a megfelelő e-mail címe van beállítva, és az SMTP adatok az e-mail címhez tartozó szerver adatok, akkor a tárhelyszolgáltatót kell megkérdezni, hogy mi történt, mivel akkor az ő szerverükről küldték ki az értesítést. Ha nincs beállítva SMTP adat, akkor állítsd be, mert akkor a spam szűrő szűrte ki az értesítést. Ha az e-mail küldésre támaszkodsz, javasoljuk, hogy rendszeresen teszteld a rendszert, hogy azonnal észleld az esetleges problémákat.

Hasznos volt ez a cikk?

0 emberből 0 kedvelte ezt a cikket

Még mindig segítségre van szükséged? Írj nekünk üzenetet