Hogyan kérj segítséget, ha hibát találtál a SalesForm szoftverben?
SalesForm sos segítséghez
SalesForm | Bártfai Balázs
Legutóbbi frissítés 10 hónapja
Nincs bosszantóbb, mint egy váratlan hiba.
Mikor azt hiszed, hogy minden rendben fog működni, de azt tapasztalod, hogy semmi sem úgy megy, ahogy akartad. Sokan ilyenkor elkeserednek, te ne tedd!
A hibákat szeretni kell. Tanuld meg szeretni
A hibák vezetnek el a megoldáshoz.
A hibák a problémák megnyilvánulásai és minden probléma közelebb visz a céljaidhoz.
Ha nincsenek problémák az életedben vagy a vállalkozásodban, akkor nincs is fejlődés. Az élet folyamatos probléma megoldás. Minél gyorsabban jönnek a problémák, annál gyorsabb a fejlődés is.
A hibákat a tudatos teszteléssel lehet legyőzni!
Minél kifinomultabb egy rendszer annál nehezebb tesztelni.
Amikor tesztelünk valamit, akkor egyszerre 2 személyt kell alakítanunk. Az egyik a vevőnk, aki vásárol, a másik mi vagyunk a rendszer tulajdonosai vagy építői.
Ezek a szerepek néha összekeverednek és hibákra futunk, miközben maga a folyamat jól lett felépítve.
Ezért ebben az útmutatóban átvesszük, hogyan érdemes tesztelned!
Ha nem találok itt megoldás mit tegyek?
Az egyik legjobb lehetőség a Facebook zárt csoportunk
Itt tehetsz fel kérdéseket és a közösség tagjai és mi is segítünk neked.
Facebook csoportban így kérdezz:
A legjobb megoldás, ha használod a https://www.usebubbles.com/ oldalt.
Felveszed videóra a hibát és aztán a linket beteszed a Facebook csoportunkba:
- Írd le, hogy mi a pontos hiba
- Mikor tapasztalod
- Tedd be a bubble linket
- Tedd bele az URL címeket, amik fontosak a hiba szempontjából
- Ha hibát írt ki, akkor még a hiba kódot is.
Tudástárunk:
Tudástárunk, ami a SalesFormmal kapcsolatos gyakori kérdésekre a válaszokat tartalmazza.
YouTube videók:
Ha a videókat jobban szereted akkor a YouTube csatornánkon találsz sok anyagot: YouTube csatornánk
Mesterséges Intelligencia:
A SalesForm szoftverben van egy mesterséges intelligencia alapú chat, ami be lett tanítva arra, hogy ne csak a SalesForm-al kapcsolatos kérdéseidre, de minden marketing kérdésedre válaszoljon neked. Még értékesítési stratégiát is tud készíteni neked!
Email:
Ha semmi sem segített, akkor a SalesForm szoftvered admin felületén belépve a kapcsolat fülön tudsz írni nekünk levelet és a technikus kollégánk segít neked abban, hogy minél előbb megoldódjon a probléma!
Hogyan NE kérj segítséget
Ne telefonálj. Telefonban csak általános válaszokat tudunk adni. Általában a hibakeresés egy összetett folyamat, ahol minden egyes lépést meg kell vizsgálni. Mint egy fülhallgató, amikor összegabalyodik. csak egyesével, szépen, türelmesen lehet újra rendet tenni
Ne írj messenger üzenetet. Ugyanaz, mint a telefon. Azzal a különbséggel, hogy ha a Facebookon írsz, akkor a Facebook csoportban gyorsabban kapsz segítséget és lehet a te kérdésed másnak is segít. Ha mindenki privátban kérdez, akkor nem gyarapodik a tudás a csoportban.