Próba rendeléskor nem állítja ki a számlát!

SalesForm | Bártfai Balázs

Legutóbbi frissítés 9 hónapja

Ebben az esetben a következőket ellenőrizd le:


Maga a termék, amit tesztelsz az tesztre van-e állítva?


Amikor tesztre állított a terméket bármikor a jövőben, akkor a következők történnek:

  • nem tudják élesben megrendelni, a bankkártyás fizetés teszt üzemmódban van, hogy tudják tesztelni.
  • Ebben az esetben mindig díjbekérőt állít ki a számlázó program, mert csak így tudjuk tesztelni hogy működik e a számlázó összekötés.


Ügyelj arra, hogy a számlázó program ne legyen Sandbox módra állítva. Ez az ún. teszt üzemmód, amiben viszont nem működik az automata számlázás.


Azért használunk tesztelésre éles fiókot, mert díjbekérőt küldünk, mint utalásos rendelés esetén.


A díjbekérőt következmény nélkül tudod törölni a számlázódból.

A SalesFormban minden új terméket külön tudsz tesztelni. Miközben a korábban létrehozott termékeidet ugyanúgy tudják élesben rendelni. Ha a számlázót mindig teszt (sandbox) üzemmódba kellene állítanod, akkor a korábban élesített rendszerek sem küldenének valós számlát. Az pedig sokkal nagyobb problémát okozna. Most max egy pici kényelmetlenség, hogy a díjbekérőket törölnöd kell.

Hasznos volt ez a cikk?

0 emberből 0 kedvelte ezt a cikket

Még mindig segítségre van szükséged? Írj nekünk üzenetet