Részletfizetéses termék váltása

SalesForm | Bártfai Balázs

Legutóbbi frissítés 2 hónapja

Ha van egy olyan terméked, ami olyan előfizetéssel rendelkezik, aminek van egy vége (zárt végű előfizetés), akkor előre meg tudod határozni, hogy mennyi alkalommal terhelje az ügyfél bankkártyákját.

Ha egy ilyen előfizetéses terméket átváltasz egy másik előfizetésre, akkor a következő történik:

Ha az új termék részletfizetéses:

  1. A korábban sikeresen levont részletek beszámolódnak az új előfizetésbe
  2. Például volt egy 3 alkalmas részletfizetéses terméked, ahol az ügyfélnél volt 2 sikeres bankkártya terhelése, átváltod egy olyan termékre, ami 10 alkalmas terhelésre van állítva. Ebben az esetben, mivel volt már 2 sikeres terhelése, lesz még 8 és így jön ki összesen a 10 terhelés


Ha az új termék nem részletfizetéses:


Ebben az esetben a korábbi terhelések nem számítanak, mert nincs lejárata az adott terméknek (nyílt végű előfizetés).

A korábbi terhelések úgy jelennek meg, minta a korábbi vonások.

Ez pl arra jó, ha az ügyfél eleinte nem akart elköteleződni, csak 3 hónapig, de úgy döntene, hogy maradna lemondásig.

Hasznos volt ez a cikk?

0 emberből 0 kedvelte ezt a cikket

Még mindig segítségre van szükséged? Írj nekünk üzenetet