Előfizetéses csomag váltás speciális link segítségével

Előfizetéses csomag váltás e-mailből, WordPressből, egyedi fejlesztésből

SalesForm | Bártfai Balázs

Legutóbbi frissítés 4 hónapja

Vannak olyan előfizetések, ahol szükség lehet arra, hogy kisebb vagy nagyobb csomagra váltson az előfizetőd.

Erre szolgál az előfizetés csere link. Ezzel a linkkel, ha létrejön egy új előfizetés, akkor a korábbi előfizetését kicseréli. Ehhez a SalesForm-nak meg kell mondani, hogy mi volt korábbi előfizetése.

Az új előfizetés rendelési linkjét használod a régi előfizetés TRID és TOKEN adataival (ezek vannak nálad eltárolva a rendszeredbe, mert átadjuk neked az előfizetéskor, így mindig aktualizálva van)

https://sf.salesform.hu/t/r/eves-elofizetes/[trid]/[token]

Pl.: https://sf.salesform.hu/t/r/eves-elofizetes/9464235405361497/12345678

A
vásárlási linkbe teszed bele a korábbi rendelés [trid] és [token] értékét. Így ha pl.: korábban havi előfizetésben volt a termék, amit megvett, akkor a sikeres éves előfizetés vásárlásával a havi előfizetés megszűnik és csak az éves lesz aktív

Lépésről lépésre beállítása

1. Előfizetés Létrehozása

Először is, fontos, hogy kitaláld a termék nevét és árát. A SalesForm rendszerében egyszerűen megadhatod, hogy az előfizetés ismétlődő legyen, és kiválaszthatod, hogy ez éves, havi vagy egyedi időközönként történjen.

Teendők:

  • Termék neve és ára kitalálása.
  • Előfizetés típusának kiválasztása (éves, havi, egyedi).
2. Előfizetés csere URL

A segítség menüben, az integráció alatti, a webhook beállításoknál találod meg az előfizetés cseréjéhez szükséges linket. Ezt a linket használhatod e-mailben, WordPress-ben, vagy bármilyen más rendszerben, ahol szeretnéd.

Teendők:

  • Lépj be az integrációk fülre a SalesForm-ban.
  • Másold ki az URL paramétert (pl.: ttps://sf.salesform.hu/t/r/eves-elofizetes/[trid]/[token])
  • Az új előfizetésed linkéje mögé kell berakni a régi előfizetés TRID és TOKEN értékét
3. URL Paraméterek Használata

Az URL paraméterek segítségével a rendszer automatikusan kezeli az előfizetés váltásokat. Ha például valaki éves előfizetésről havi előfizetésre vált, vagy fordítva, ezt a paraméterek beállításával könnyedén megteheted.


4. E-mail Beállítások a MailerLite-ban

A MailerLite-ban be kell állítanod a megfelelő változókat a link és a token számára. Amikor elküldesz egy e-mailt, ezek a változók automatikusan kitöltődnek, és az ügyfelek egyszerűen válthatnak előfizetést.

Teendők:

  • Létrehozni a link és token változókat a MailerLite-ban. (elvileg ezeket már létrehoztad a custom field beállításokban)
  • Az e-mailben elhelyezni az előfizetés váltásra mutató linket.
  • A MailerLite esetén a változó {link}=TRID, {token}= TOKEN
  • Az URL ezért így fog kinézni: https://sf.salesform.hu/t/r/eves-elofizetes/{link}/{token}
  • A link és a token változók helyére kerül minden előfizetőd saját adata.
5. Példák és Gyakorlati Tippek

Hozz létre több verziót a termékeidből, például alap, haladó és profi csomagokat. Ezzel motiválhatod az ügyfeleidet a magasabb szintű előfizetésekre való váltásra.

Például kiküldhetsz egy e-mailt, amire kattintva egyszerűen válthatnak egy magasabb csomagra, ha tetszett nekik az, amit kapnak érte.

Teendők:

  • Több előfizetési csomag létrehozása (pl. alap, haladó, profi).
  • Használd a létrehozott linkeket és változókat az e-mailekben és kampányokban.
6. Összefoglaló

Semmi más dolgod nincs, csak létrehozni a termékeket és beállítani az előfizetéseket a SalesForm-ban, majd az URL paraméterek és e-mail változók segítségével automatizálhatod az előfizetés váltásokat. Ez a módszer minden hírlevélküldőben és saját rendszereidben is működik.


Remélem, ez az útmutató segített neked! Ha bármilyen kérdésed van, ne habozz megkeresni minket. Sok sikert az előfizetési rendszered beállításához!

Hasznos volt ez a cikk?

1 emberből 1 kedvelte ezt a cikket

Még mindig segítségre van szükséged? Írj nekünk üzenetet