Amit tudsz mérni csak azt tudod fejleszteni : Facebook Pixel és Google Ads Optimalizálás

SalesForm és a mérőkódok

SalesForm | Bártfai Balázs

Legutóbbi frissítés 9 hónapja

A vállalkozások sikerének kulcsa a mérés és a fejlesztés.

Az új SalesForm funkció segít neked ebben!


Biztosan ismered a mondást: "amit nem mérsz, azt nem tudod fejleszteni". A mérés az egyik legfontosabb eszköz, amivel növelheted az üzleti eredményeidet.


A SalesForm egy hatékony rendelés automatizáló platform, amely számos lehetőséget kínál a méréshez. Ebben a videóban megmutatom, hogyan tudod beállítani a méréseket a SalesFormban, hogy nyomon követhesd a forgalomforrásokat, a konverziókat és a vásárlások értékét.


Facebook és Google hirdetési fiókoknak vissza tudjuk adni a vásárlások értékét, így tudsz hirdetéseket optimalizálni. Ha tudsz optimalizálni, nyereségessé teheted!


Ajánlom a Google Tag manager szoftvert, mert egy hatékony eszköz, amellyel egyszerűen és gyorsan be tudod állítani a mérőkódokat. Ebben a videóban megmutatom, hogyan tudod a Google Tag Managert használni a SalesFormban a mérés beállításához.


Facebook követő kód beillesztése a SalesForm szoftverbe!


A Facebook követő kód segítségével nyomon követheted a látogatók tevékenységét a SalesFormban. Ebben a videóban megmutatom, hogyan tudod beilleszteni a Facebook követő kódot a SalesForm szoftverbe.

Csak beilleszted a mérő kódot, a többi le van programozva!


A SalesFormban a mérés beállítása nagyon egyszerű. Csak be kell illesztened a mérőkódot, és a többit a szoftver elvégzi helyetted.


Próbáltad már?


Ha még nem használod a SalesForm szoftvert, akkor most 30 napig INGYENESEN kipróbálhatod:

https://salesform.hu/ingyen-proba


Oszd meg velünk a véleményedet!

Érdekel, mit gondolsz erről az újításról.

👇


Hasznos volt ez a cikk?

0 emberből 0 kedvelte ezt a cikket

Még mindig segítségre van szükséged? Írj nekünk üzenetet