Amit tudsz mérni csak azt tudod fejleszteni : Facebook Pixel és Google Ads Optimalizálás
SalesForm és a mérőkódok
SalesForm | Bártfai Balázs
Legutóbbi frissítés 10 hónapja
A vállalkozások sikerének kulcsa a mérés és a fejlesztés.
Az új SalesForm funkció segít neked ebben!
Biztosan ismered a mondást: "amit nem mérsz, azt nem tudod fejleszteni". A mérés az egyik legfontosabb eszköz, amivel növelheted az üzleti eredményeidet.
A SalesForm egy hatékony rendelés automatizáló platform, amely számos lehetőséget kínál a méréshez. Ebben a videóban megmutatom, hogyan tudod beállítani a méréseket a SalesFormban, hogy nyomon követhesd a forgalomforrásokat, a konverziókat és a vásárlások értékét.
Facebook és Google hirdetési fiókoknak vissza tudjuk adni a vásárlások értékét, így tudsz hirdetéseket optimalizálni. Ha tudsz optimalizálni, nyereségessé teheted!
Ajánlom a Google Tag manager szoftvert, mert egy hatékony eszköz, amellyel egyszerűen és gyorsan be tudod állítani a mérőkódokat. Ebben a videóban megmutatom, hogyan tudod a Google Tag Managert használni a SalesFormban a mérés beállításához.
Facebook követő kód beillesztése a SalesForm szoftverbe!
A Facebook követő kód segítségével nyomon követheted a látogatók tevékenységét a SalesFormban. Ebben a videóban megmutatom, hogyan tudod beilleszteni a Facebook követő kódot a SalesForm szoftverbe.
Csak beilleszted a mérő kódot, a többi le van programozva!
A SalesFormban a mérés beállítása nagyon egyszerű. Csak be kell illesztened a mérőkódot, és a többit a szoftver elvégzi helyetted.
Próbáltad már?
Ha még nem használod a SalesForm szoftvert, akkor most 30 napig INGYENESEN kipróbálhatod:
https://salesform.hu/ingyen-proba
Oszd meg velünk a véleményedet!
Érdekel, mit gondolsz erről az újításról.
👇